Puch uraság már a műtőasztalon várja az implantátumokat.
A kerék megvételekor Jazzpeta úr ajánlott egy boltot, ahol nagyon készségesen és jól fognak nekem segíteni. Egy gyors telefonos egyeztetés után leugrottam a 35-ös számú kerékpár szervizbe a meglévő darabokkal. Az épp ott dolgozó fiatalember azonnal neki is látott bütykölni a gépet, így gyorsan bekerült a kerék, meg felcuppant a helyére a hajtás. Aztán kiderült, hogy a bent lévő monoblokk tengelyhossza 2,1 cm-rel hosszabb, mint amit a hajtás gyártója (Sturmey Archer) ajánl hozzá, így ma jött nekem egy Sunrace monoblokk 3.500-ért. Már be is ugrott a helyére. Ezen kívül túrtunk egy platform pedált, egy stucnit, egy vágott kormányt, nyeregcsövet fejjel, és egy fékkart. Most már csak féktest, nyereg, bandázs, háccsócsillag, azaz lánckerék, és egy láncz kell, és Philippe úrral neki is látunk az összeszerelésnek. Festés asszem nem lesz még, majd télen, hóban...
Az egyetlen probléma, hogy féktestet nem biztos, hogy a nagykerből tudunk lőni záros határidőn belül, ez csak holnap derül ki. Szintén nem volt a nagykerben lánckerék, ezért akinek van egy 17-es Sturmey lánckereke elfekvős, az szóljon! :)